Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει στους πελάτες της νέες δυνατότητες μέσα από τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης |
![]() |
![]() |
![]() |
Δευτέρα, 14 Δεκέμβριος 2020 14:23 |
Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, μειώνοντας την ανάγκη παρουσίας του πελάτη στο κατάστημα. Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν καινοτόμα εργαλεία όπως ο ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης (AI agent bot) που έχει ενσωματωθεί στη winbank web banking. Συγκεκριμένα, ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει στα Ελληνικά οτιδήποτε αφορά την υπηρεσία ή ακόμα και την Τράπεζα (π.χ. ωράριο καταστημάτων) και να πάρει επιτόπου την απάντηση, ενώ οι γνώσεις του ψηφιακού βοηθού επικαιροποιούνται συνεχώς με νέες απαντήσεις. Μέσω των winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, οι πελάτες της Τράπεζας ωφελήθηκαν από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που ήταν άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούσαν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας, όπως:
Οι πελάτες της Τράπεζα Πειραιώς που επλήγησαν από τον κορωνοϊό μπορούσαν, μέσω της υπηρεσίας winbank web banking, να κάνουν αίτηση για την αναστολή πληρωμών στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, επιταγών, καθώς και δανείων που αφορούσαν πελάτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Με την ίδια ευκολία, μπορούσαν να κάνουν αίτηση και όσοι πελάτες επιθυμούσαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Γέφυρα» για επιδότηση δόσεων δανείου με προσημείωση ή υποθήκη την πρώτη κατοικία.
Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking οι πελάτες μπορούσαν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:
Επιπλέον οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών winbank web banking η/ και winbank mobile εφαρμογή απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών που σχετίζονται με τον καλύτερο προγραμματισμό της οικονομικής τους δραστηριότητας και τη διαχείριση της σχέσης τους με τη Τράπεζα ή των προϊόντων που ήδη διαθέτουν.
Οι υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:
Στόχος της Τράπεζα Πειραιώς είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των ψηφιακών καναλιών με νέες λειτουργικότητες, που θα καλύπτουν ολοένα και μεγαλύτερο φάσμα από τις ανάγκες των πελατών, με τους κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνεργάτες στο δίκτυο καταστημάτων να εξυπηρετούν στις πιο σύνθετες ανάγκες τους. |